Szybki skok do zawartości strony
  • Nawigacja główna
  • Główna treść
  • Pasek boczny
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
Studia Poradoznawcze/Journal of Counsellogy
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Rada naukowa
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Przesyłanie tekstów
  • Procedura recenzyjna
  • Zasady etyki publikacyjnej
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Tom 8 (2019)
  4. Aktualności i kronika
Dział Aktualności i kronika

International Perspectives in Teacher Education /Międzynarodowe Perspektywy w Edukacji Nauczycieli. Międzynarodowa konferencja naukowa, Dolnośląska Szkoła Wyższa i Leopold Franzens-Universität Innsbruck, 13–15 maja, 2019, Wrocław

https://doi.org/10.34862/sp.2019.13
Monika Inglot-Werner
Dolnośląska Szkoła Wyższa
https://orcid.org/0000-0002-0694-1077

Pasek boczny artykułu

Pobieranie
PDF PDF (English)
Statystyczny
Read Counter : 32 Pobieranie : 20

Treść głównego artykułu

Szczegóły artykułu

Copyright (c) 2019 Studia Poradoznawcze

Studia Poradoznawcze/Journal of Counsellogy     ISSN 2299-4971        ISSN (online) 2450-3444   

Wydawca Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Opublikowane teksty dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 3.0 Polska.

Kontakt   Polityka prywatności

             

 
Ver 1.4 : openjournaltheme.com