Treść głównego artykułu

Szczegóły artykułu

Referencje

  1. Maine de Biran, M.-F.-P-G. (1929). The Influence of Habit on the Faculty of Thinking. Baltimore: The Williams & Wilkins Company.
  2. Merleau-Ponty, M. (2017). Fenomenologia percepcji. Warszawa: Aletheia.
  3. Mead, G. H. (1975). Umysł, osobowość i społeczeństwo. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
  4. Peirce, C. S. (1997). Wybór pism semiotycznych. Warszawa: Znak-Język-Rzeczywistość i Polskie Towarzystwo Semiotyczne.
  5. Ravaisson, F. (2008). Of Habit. London & New York: Continuum.
  6. Thomas, W.I., Znaniecki, F. (1976). Chłop polski w Europie i Ameryce. Warszawa: Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza
  7. Waller, W. (1932), Sociology of teaching. New York: John Wiley & Sons
  8. Varela, F.J., Thompson, E., Rosch, E. (1991), The Embodied Mind. Cognitive Science and Human Experience. Cambridge, MA: MIT Press.
  9. Woods, P. (1979), The Divided School. London: Routledge & Kegan Paul.